5/6/10

Claro de Tierra

Novela escrita en 1955 por Arthur C. Clarke, do que xa falamos. Clarke é considerado, xunto con Asimov e Robert Heinlein, un dos tres grandes maestros da ciencia ficción. En 1994 foi candidato ao Premio Nobel de literatura.

Está ambientada no século XXII. Os seres humanos colonizaron a Lúa, Mercurio, Venus, Marte e algúns satélites de Xupiter e Saturno. Estas colonias, excepto a Lúa, declaráronse repúblicas independentes e agrupáronse nunha Federación. A Lúa todavía pertence á Terra.

Intereses económicos, especialmente de obtención de metais nas minas da Lúa, levan a unha crise entre a Terra e a Federación, a piques de declarárense a guerra. Polo medio temos unha historia de espías. É clara a influencia da experiencia do autor na Segunda Guerra Mundial (1939-1945).

Como sempre en Clarke, os aspectos científicos están moi ben tratados. Os efectos visuais e sonoros (ou a falta de efectos sonoros) na Lúa e no espacio, a influencia da diferente gravedade no organismo, a observación astronómica en ausencia de atmósfera, os problemas para a supervivencia humana na Lúa, etc., están explicados ou anticipados con rigor.

Pero, ademáis, está o problema da lealdade. Debe un ser humano ser leal á súa patria ou á súa especie? Esta é a cuestión.

Disponible na biblioteca do IES de Teis.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Gabriel Rodríguez Millos
4 ESO A

El libro en sí está bastante entretenido, aunque a mi parecer los capítulos se van volviendo cada vez menos interesantes, ya que hay un ritmo bastante lento en la historia, con la excepción de los capítulos finales.

Lo mejor de esta obra es sin duda la imaginación que el autor tuvo para deducir como sería la vida del hombre fuera de la tierra en unos siglos; los medios de transporte, la capacidad de vivir en la Luna, étc. Algo que me extrañó fue que la novela trata de espionaje, pero este tema se descuida un poco hasta el último capítulo.

En definitiva, es un libro que te puede distraer un rato, a la vez que hace que te intereses más sobre los avances científicos entorno al ámbito espacial, para saber si algún día podremos estar en las mismas condiciones tecnológicas como las que aparecen en el libro.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...